godmorgon værlden

jag somnade klockan fem i morse

skitkul att øppna cafét idag skitkul

men shit vad jag e snygg i håret nu iallfall

det var det vært

tack stella før fem timmars frisering mitt i natten och tack gluuuuuwein før att du fanns i vårt køk så att jag kunde hålla stella vaken med ditt svarta innehåll

nu kan jag åka på cirkusbrøllop utan en tøntig hatt

jag har som vanligt sista minuten packat...i morse halvnaken løpandes runt i lægenheten. STEEEEELLLLLA JA HAR INGA STRUMPOR HJÆLP JAG HITTAR INGA RENA STRUMPOR....

nu har jag en vældigt stor ryggsæck nerpackad i en resekoffert...i den tænkte jag klæmma ner tre væskor till...kattvæskan, datavæskan och handvæskan...jag hatar mig sjælv nær det kommer till att packa jag kan inte...jag tar med mig allt... det stoppar inte vid strumpor trosor trøja skor...jag går amok tar med hela garderoben och sen halva kylskåpet och sen halva badrummet, sjælvcklart glømmer jag tandborsten ALLTID!!! sen skæmms jag så mkt før att jag glømt tandborsten igen att jag inte vågar køpa en ny...tænker smyga ivæg och efter førsta dan e det ænnu mer pisnamt då vet ju alla att jag inte borstat tænderna på en hel dag...sen e det omøjligt att køpa en tandborste utan att skæmmas ihjæl...så då kan det gå ænnu fler dar utan att jag får tag på nå¨n...och då ær det næstan så øveræckligt att man vill dø...av sin egen  sunkiga mun och av skam

jag suger alltså på att packa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback