en bubblare...

var vill du inte fira julen???

jag sitter på X2000 på väg till malmö klockan är 08.10 och det är den 29 augusti och på P3 morgonpasset får jag frågan rakt in i mina nya hörlurar som jag precis packat upp ur min födelsedagspresentask

Var vill du inte fira julen?

jag är arg, ledsen och besviken. man får inte prata om julen i augusti, okej att ni börjar julpynta i oktober det har jag vant mig vid, men att släppa en sån bomb i huvudet på en tjej som inte ens hunnit ta sitt första sommardopp ännu är fan fel fel fel och rent evil.

nu e jag sur

nu vill jag ha mer kaffe, mer kaffe med resten av min honung...

btw så var svaret på frågan INTE hos familjen Winehouse...

jag fattar inte, jag skulle jättegärna fira jul med Amy, hon gillar säkert också wasabi och svampinjoner, vi skulle rocka ihop en skitbra julmiddag ihop

och sen skulle jag tömma familjen Winehouse barskåp,

i dont wanna go to rehab no no no...men på lite studiebesök hos familjen Winos hade inte varit helt fel

just det kaffe var det ja

sorry förresten för att förpesta er morgon med julvibrationer men ni vet hur det är all skit man får kastad i huvet och inte orkar torka bort själv måste man lassa över lite på andra...

kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback