beduinkonsert och lax

jag har nu ätit backstagekocken alvaros gravade lax i tre dagar

alvaro gör mig fet och mätt

alvaro är cool

idag var jag dock så sjukt mätt att jag inte kunde dricka ens ett futtigt litet glas vin på hela kvällen, det fick liksom inte plats

men nalle höll mig sällskap och vi gick en liten promenad och tittade på forsen och satt i solen på en vacker slänt uppe på berget och pratade om livsmål och andra djupa saker

sen supportade vi big ass barbequenandy som spelade med sitt balkanband uppe på dansbanan. nandy rocks!

MEN FRUSTRERAD SOM JAG VAR ÖVER MINN ÄCKLIGA MÄTTNAD så var jag tvungen att göra nåt busigt för att komma på andra tankar så jag snattad en döskallesjal ur ett hippiestånd...det förtjänar dem när de säljer massproducerade döskallesjalar för 40 spänn styck.

sen gick jag och letade efter sara som jag såklart inte hittade och avslutade kvällen med att sitta på taket till punkbussen och titta på ett beduinban från västsahara som spelade på stora scenen

man orkar med mycket när man har ätit middag fattar jag nu

sen fick ja skäll av erik i sircus alfon för att jag glömde bort vår dejt kl 15 idag då vi skulle gå i alternativa prideparaden genom storastan näsåker...aww well man kan inte hinna med allt i världen.

nu e jag mkt mkt trött, ligger med laptoppen på magen sängen och myser

gonatt folks

Kommentarer
Postat av: Fettot

hetssnattare! :D

Postat av: Nathalie

Fan va härligt att läsa... Du verkar lyckligare? :)

2007-08-05 @ 16:31:01
Postat av: ronnie

Fettot!
haha jo jag knarkar snatteri i brist på annat liksom...
Nathalie!!
Tack fæør dina inlægg, jag lovar att utveckla det dær om hur jag ser andra mæsnniskor i ett ordentligt inlægg snart igen...oftast ær jag ju kluvven. vissa dagar tycker jag att det vackaraste som finns ær kvnnliga kvinnor med mage rumpa och lår..andra så avskræcks jag av hela værlden...men oftast så vinner faktiskt det sunda idealet æven om jag sjælv aldrig skulle våga tillåta mig att se ut så och må bra så tycker jag att det absolut vackraste som finns ær mænniskor med livskraft och energi som ser friska starka och glada ut...de gør mig riktigt riktigt inspirerad och længtande...

2007-08-08 @ 01:20:25
URL: http://wasabilicious.blogg.se
Postat av: Axelragne

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2010-01-15 @ 07:09:14
URL: http://axelragne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback