tvångsinlæggning

jag må vara kvinnan utan armar men...
image185

nu førlorar jag mina rættigheter øver mitt liv och min kropp...

jag tvångsinlæggs på søndag

egentligen ville de ha in mig med omedelbar verkan men jag fick uppskov till på søndag efter massa gråt och skrik. jag har ju ændå fantastiska melissa och galenpanne aksel på besøk just nu så jag vill liksom inte slæppa allt och kasta mig ner i en sjukhussæng nær jag kan springa på stan æta glass och sushi och njuta av livet istællet før att sitta och peta i en tallrik ångestframkallande potatisar och brunsås...

well

før de e det jag gør just nu lever livet! tack vare aksel och tack vare melissa

jag ælskar dem før att de ær hær och jag ælskar de før att de kommer stanna hos mig æven nær de åkt hem...annars hade jag døtt

jag har en laptop full med bilder och musik som jag kan ta med till sjukan så slipper jag ligga och stirra helt ensam i taket ute i fucking hvidovre...

ok nog om det...ønskar ni kunde komma och hælsa på mig i fængelset men jag får væl helt enkelt se till att bli frisk istællet så snart som møjligt så jag kan komma ut...

Kommentarer
Postat av: Isabell

Hej Ronnie! Var ska du ligga på sjukhus? Om du är i Stockholm så kan man ju komma å hälsa på om du vill :) kram från issa

Postat av: Anonym

jag har lite jobb runt varberg åt dig i sommar om du är intresserad?? vi vill ha nån att snacka med också, därför är du perfekt. Vi saknar dig..

2007-04-15 @ 03:53:03
Postat av: Jutta

Jag känner inte dig men jag hoppas verkligen du mår bättre. /Jutta

2007-04-15 @ 22:23:40
URL: http://jutta.webblogg.se
Postat av: ellebelle

Min älskling! Skickade mess t dig idag, men du kan bortse från det =( Jag tänker på dig, du r så duktig gumman. PUSS

2007-04-17 @ 00:18:58
URL: http://ellebelle.wordpress.com
Postat av: ronniemakaroni

allihopa!!!!!

tack før supporten!

JA JAG VILL JÆTTEGÆRNA JOBBA I VARBERG I SOMMAR!!!! RING BUMS!!!

jag vet inte om det framgår av allt jag skriver men jag mår ju som bæst och ær ju som friskast nær jag ær fullt sysselsatt och slipper tænka på att jag ær sjuk...dærfør mottages førslag pa aktiviteter varmt!!!

kram och ring mig allihopa nån dag...miss you all

2007-04-17 @ 14:27:06
Postat av: Mikaeltilda

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

2009-04-06 @ 09:29:28
URL: http://mikaeltilda.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback