ja vad sæger man...

39.3 kilo vid frivillig utskrivning...

en  viktminskning med 0.3 kilo hade betytt LPT och tvångsinlæggning intill att normalt bmi ær upnått igen...dvs 47 kilo...

det hade betytt 8 kiloskamp i sjukhussæng med sås och potatis....tur att jag tog saken i egna hænder och rymde och åt upp mig med glass och stellas linnsoppa istæællet... nu ær jag tackochlov på fri fot och riskwerar inte att bli hæmtad av små grøna mæn i vita rockar så længe jag ligger på plus 40 kanten iallfall...

jag vet inte om det ær rætt...men det kænns bættre att njuta våren i frihet æn inlagd tillsammans med 16 styckern psykopater på ett jævla tossehouse i brøndby iallfall
hejja på mig

hejja lakritsglass!

Kommentarer
Postat av: hannah

fan va bra du eeeee! :-) Hoppas att du KÄNNER dig duktig också...och inte bara vet det med förnuftet. Dö, Ingolf, dö!

2007-04-26 @ 09:17:57
Postat av: mia

Hej vill bara säga att inte äta betyder inte att du har nått något mål eller något sådant! Men kämpa på dömmer ingen med tanke på att jag själv har anorexia)

2007-04-29 @ 17:53:53
Postat av: Elin

Hej! hjälp mig! vilken är bmi gränsen för att du riskerar att bli hämtad och inlagd? jag är i samma situation och behöver ett svar :S

2007-09-11 @ 11:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback