livstidskräksjukan...

 
vet ni varför jag blev sjuk från början?

för att jag äntligen hittade ett alternativ till min föredetta anorektiskt slash bulimiska period som levde vilt under tonåren

jag kräktes som ett djur som tonåring...morgon middag kväll och två mellanmålskräkningar däremellan när jag hade som mest fullt upp.

det är helt sjukt för så gammal är jag inte. ändå minns jag knappt den här tiden i mitt liv den var så blurrig. jag gick i skolan och fick toppbetyg, jag tränade som en galning, presterade som en galning festade som en normal tonårig galning och levde ömsom på yoghurtglass från seven eleven och bananer svart kaffe och cig och ibland så åt jag vanlig mat också men inte så ofta och då kräktes jag.

ändå såg jag ut som vem som helst, med lite större hamsterkinder kanske men jag var bara mager i perioder och ofta pigg glad och väldigt sällan ångestdrabbad. jag hann inte ha ångest, jag hann inte fundera över varför jag betedde mig som jag gjorde jag hade fullt upp med att leva på alla möjliga tänkbara sätt istället.

och helt ärligt talat tror jag att det här är vanligare än man tror med kids som meckar med maten, slarvar, glömmer, msbbrukar, svälter whatever det är liksom en övergångsgrej. egentligen inte ett dugg skumt eftersom hela kroppen befinner sig i hormonellt turbullent kaos och jag kan lova att jag gjorde värre grejer än att kräkas havregrynsgröt när jag var 16...

anyways back to reality... jag var väl alright i perioder men oftast besatt av något annat i så fall. kär och galen, full och galen, jobbade ihjäl mig och galen eller blind och galen ute i vida världen galen.

alltid detta starka behov av enorm stimulans på ett eller annat sätt och alltid ute och balanserande på den där jävla taknocken. blev jag kär och han inte var tillräckligt galen så bedrog jag honom med någon som var definitivt från vettet spritt språngande galen. det räckte att kicka på det i ett par dar sen skulle jag kasta mig från avsatser, hoppa från berg och hitta på annat sattyg för att kunna sova lugnt någon natt varanan vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback