herregud



har legat med en iskall blöt handduk på pannan fram till klockan tre på eftermiddagen idag och tackat jesus för att jag får leva.

rödvin rom och kräftspad är ingen bra combination alls

sov nog nästan helt när jag gick hem från liljeholmen genom skogen fem på morgonen...tur det annars hade jag väl varit livrädd för tomtar och troll där jag vandrade i beckmörkret...

jisses som sagt jisses...

ska försöka läsa DN nu istället, gick inte så bra imorse när bokstäverna förvandlades till små hoppande små Lemmings som ville krypa ur bilden och in i hjärnan på mig och bara banka banka banka banka... nu har de slutat med det så nu ska jag göra ett nytt försök...

usch mina fingrar luktar kräftspad...eller det är nog bara inbillning för det är omöjligt de är sönderskrubbade men lukten sitter i näsa och vill inte gå ur....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback