Älskade Årstaviken




vad vore jag utan dig?

en ledsen liten skitunge på vift på väg ingenstans. tack för att du finns! jag älskar dig villkorslöst ska du veta.

Jag och Tovan var på höstpromenad längs med Årsta och Marievik. Det är sånt man gör när man är arbetsbefriad. fyller sina dagar med att klättra i berg, kasta sten i vattnet och promenera över minst en bro varje dag...

Häng med nästa Torsdag. Vi hade mysigt. Sen köpte jag världens dyraste valnötsfralla på Gunnarssons konditori. Herregud 12 spänn för en brödklump med valnötter i. Henning Nilsson hade svimmat...

Om två timmar ska jag på Vernissage och kolla mer Japan-konst. Tills dess Tjupp Tjupp



Kommentarer
Postat av: S

Det är det nästan värt på Gunnarssons =)

Postat av: ronnie

jag håller med efter att ha testat den helt klart ett rungande JA!

2008-09-18 @ 19:59:45
URL: http://www.wasabilicious.blog.se
Postat av: NEO

På Pixel Palace har vi stockholms godaste latte :)

2008-09-20 @ 23:28:09
URL: http://matrix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback