TÖRS NI!

jag bjuder in till spontan middag imorgon.

syskonen Granberg är hedersgäster men alla får komma!

tänkte va så nobel att jag tillagar Årstas största höstsvampstoast =D

vad tror ni om det? borde inte va så svårt...massa svamp i mängder stekt i äkta smör med grädde lök kryddor och kanske lite bacon? eller? är jag på rätt spår då? 

sen är det väl bara massgrilla en tjugo formbröd i ugnen med olivolja och havssalt och peppar och sen på med svampgojset...jag tror det blir skitgott. kanske nåt salladsblad till för den som är fin i kanten...ruccoloa och några cocktailtomater och en bibba chill out rött till.

sen e det vardagsaftonslyx på hög nivå,

kommer ni?

ikkeplanerade gäster uppmanas ta med egen svamp så jag slipper föda mina gäster med enbart formbröd om vil blir många. det ska va svampgegga med bröd inte tvärt om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback