Sprängd...

vitvinsflaska i frysfacket...

kortidsminne Guldfisk!

Bra ronnie bra!

Kommentarer
Postat av: Stella

läste det först som



(jag är) sprängd

har dock ändå lagt en vitvinsflaska på kylning trots att minnet redan är fuckat .. ungefär

hehe jag läser mellan raderna

skrattade högt när jag fattade hur det skulle va på riktigt. du kanske kan käka vitvinssorbét om det inte är för mkt glas-strössel på?! ;P

Postat av: ronnie

du känner mig...jag överdriver alltid minst tredubbelt...så flaskan är inte sprängd men korken hade flygit ur iallafall men flaskan är intakt...lägger den på kylning i kylen nu tills di kommer....då stoppar jag den i frysen igen och så får du komma hit och ta första tuggan på vitvinssorbéten ;)



eller så gör vi en good old days skitstor jävla vitvinsbål och knarkar lite låtsasknark och tittar på molnen och blir rädda och spelar swapjob hela natten!



kram!





2008-10-26 @ 23:10:13
URL: http://wasabilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback