Lunch-tips mottages!

Seriöst nu har jag och mamma veckolunchat på Östermalm i snart ett år och jag har fan inte hittat rätt en endaste gång.

Ska det va så sablans komplicerat att hitta ett schysst ställe vid lunchtid som erbjuder bra mat i ball miljö utan att man behöver känna att man sitter på en skolbespisning eller blir lurad på dålig sladdrig och ofräsch mat.

jag kräver inte non-calorie salladsbuffé men jag kräver vällagat, smakrikt välkomponerat. Jag gillar liksom att någon tänkt till och satt ihop en rätt åt mig lika mycket till lunch som till middag.

Finns det någon därute som kan ge mig ett bra Östermalmslunchtips på vettig mat som inte är kycklingsallad, sushi, thai, kina, paj, lasange, GI-sallad eller skagentoast eller skaldjurssoppa.

Seriöst, tar inspirationen slut där. Kan man inte få äta grillad pilgrimmsmussla, varma grönsaker med grillad halloumi eller nån bra firre som inte är varmrökt lax med ledsen potatis och hovmästarsås. God mat med fräscha tillbehör nånstans utan att boka bord på Riche?

Hjälp mig jag skulle bli svinglad!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Zelda



YogaYama Foods, Jungfrugatan 8;

mittemot Hedvig Eleonora kyrkans huvudentré (ungefär)



Passa på att lugna dig på ett jivamuktipass vettja ;)

eler Vinyasa Flow, eller hathayoga, eller ashtanga...



Love, Zelda

Postat av: ronnie

Vad är det för typ av lunch?



bara vego eller alternativ?



tack men jag håller mig till Balance, behöver inga fler yogiska utsvävningar än så men tack ändå!

2008-10-29 @ 10:31:32
URL: http://wasabilicious.blogg.se/
Postat av: Andrea

andreaturre.blogg.se

2008-11-06 @ 09:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback