julen kom tidigt i år...



jag skulle bara LUKTA på glöggen...lukta...snabbvisit, in och ut...

yeah right...

man går liksom inte hem när man är på kalas med en livs levande julklapp, två romare, en pepparkaka, en självlysande julgran (som förvisso var försedd med skarvsladd för rörlighetens skull när han tröttnade på att stå i hörnet och sprida ljus och kärlek), massa fylletomtar, en svart och en vit lucia, lite random nötter och diverse annat julgodis....








behöver jag tillägga att  Alfie hade bäddat med isbjörnen i garderoben och där vaknade jag också inte helt otippat klockan halv sex på i lördags morse...

herregud vilken fest. jag har alltså mina skäl till att skaffa gymkort och efterjulbanta redan i slutet på oktober...jag ligger steget före...eller efter jag vet inte. skitsamma!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback