hon går på krossat glas igen...



den onde och den gode har slagits igen...

jag har seriöst skiiiiitont i mina fötter.

men jag njuter varje smärtsamt haltande steg jag tar. idag var allt enkelt, igår finns inte. igår är control alt deletat.

idag har jag hittat hem igen. idag har jag begravt något smutsigt fult och äckligt. må det aldrig bubbla upp till ytan igen. jag har en nyckel i min hand. en sen länge gömd glömd och borttappad sådan. den har varit så nära hela tiden inom räckhåll. jag har varit blind och letat efter glasögonen på huvudet. nu slog jag huvudet i väggen och då ramlade de ner på näsan.

jag ger det en chans. 

en fet jävla chans.

sen får det vara slut.

slut på en epok och en era som får gå till historien.

hej då jävla skitera. ingen kommer sakna dig du fanns inte. hej då försvinn och dö!

Kommentarer
Postat av: Stella

eyh, varför svarar du inte i telefonen?!

Postat av: ronnie

men åååååååh var det du som ringde....



faaaaan jag hade nojja och trodde det var nåt suspektigt skumt med bananas manas mongos för att jag fått typ en miljon smsm den här veckan med svara inte på okända nummer det e bluff och båg!



gah jag har ju saknat dig värsta mycket!

2008-10-12 @ 22:59:15
URL: http://wwwwasabilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback