bad bad midnight craving...



en del amaretto
en del apple sourze
en del jack daniels valfri sort kanske lite mer om man vill få den rivigare
alternativt en del southern comfort
honung 
muddlad lime
skaka med is

sila upp i coktailglas

= roadkillkattens livselexir

har bara honung och en ledsen citron och gammal trist lågpriswhiskey hemma... på det blir det ingen abolous cocktail tyvärr...

vill ha nu!

Jag dör

Näh jag överlever... åt lite rostad lök förut i brist på annat och skitkass middag inte ens värd att nämna i bokstäver...jag skäms. jag är verkligen världens sämsta ensammiddagsmatlagare. måste laga åt någon eller i sällskap annars käkar jag hellre taggtråd med smör och socker på. men jag petar i mig mina enheter iallafall utan att fuska ett smack. så det så. ge fan i att kasta skit i huvudet på mig. varken vanliga människor eller demonjävlar.

alla ni som ångesthanterar därute genom att sitta och räkna minus varje dag eller dämpa era problem med kaffe och cigg ni är värdelösa äckliga små idioter och jag har inte en sekund till övers för ert självgoda självömkande patetiska beteende. väx upp för fan och sluta låtsas som att allt är bra. mig lurar ni inte en sekund och jag blir kräkfärdig över att se, läsa  och höra om ert skit där ni tror  att ni "har kontroll".

släpa mig långsamt uppför en gata hellre än att jag ger er en sekunds medlidande. ni borde skadeskjutas så att er omgivning slapp se er självdö. 

puss och kram godnatt alla andra =D






Kommentarer
Postat av: Anonym

jeg må spille fotball i dag. jeg hater å spille fotball. fotballhelvetet er bare for idioter. jeg kommer til å knekke et ben. håper det skjer. da kan jeg ligge på sofaen og lese bøker i stedet for å tvinges til å spille fotball. ligge på sofa og lese bøker og drikke ting som gir ekstra mening til bøkene.

Postat av: :I



Vet du Annika ?



Jag tycker det är bra att du klöser, biter och river i demonerna; dina egna och andras,

men snälla, sluta var ELAK mot oss/de som mår apa.

Visst, vårat virus slutar inte där vi slutar, det förpestar vår familj och sprider sig lätt till omgivningen, men vi gör vårt bästa; för att överleva och för att skona människor utanför.



Hoppa på demonerna som hemsöker oss, - ibland.

Men skrik inte sönder oss, vi är redan känsliga, det vet du ju så hävbla väl, eftersom du är en av "oss".



:( :( :( :(

2008-10-15 @ 07:04:46
Postat av: ronnie

oj kära anorexia nevrosa helvetica gjorde det ont nu när jag stilettklacktrampade dig rakt på tån?



om du vill fortsätta hålla din så kallade bästa väninna i handen så tycker jag att du är vatten värd och om alla tog samma ställning och slutade acceptera ditt sjuka beteende så skulle du tvingas överge henne tillslut till fördel för ett friskt liv. det är acceptansen och allt jävla hycklande och tåtassande som är den värsta boven i dramat.

jag vet inte vem du är men du är säkert rätt nöjd med att din omgivning fortästter dig låta vara sjuk och det är inte okej så mot dig är jag hur elak jag vill tills du släpper taget om det du håller så jävla kärt och bestämmer dig för att leva på riktigt istället.



tills dess är du lika mycket parasit som plågar din omgivning med din självömkan.

sorry jag är inte en av er. jag har valt livet kosta vad det kosta vill i kilon fett och ångest. FÖR HELVETE VAD DET KOSTAR. DET ÄR DYRT SOM FAN ATT LEVA INTE GRATIS SOM MÅNGA VERKAR TRO. nej vägen tillbaka är inte lätt och det går inte att kompromissa men jag är ingen jävla parasit iallafall... det är mitt liv mitt aktiva beslut om jag vill leva eller dö precis som det är ditt. om du inte vill leva. fine för dig men du sabbar mer för alla runt omkring dig mer än för dig själv.



bläh!



jag skriker hur mycket jag vill det är upp till dig om du vill fortsätta va sjuk och ta åt dig eller bli frisk och hejja på mig och mitt crew!

2008-10-15 @ 18:29:35
URL: http://wwwwasabilicious.blogg.se/
Postat av: gustav

haha, barnförbjudet mycket vin.



satan ja att det är oinspirerande att laga mat till bara sig själv.. man vill bara slarva ihop något marginellt ätbart och få ner det så snabbt som möjligt. helst i låtsassällskap av en tv också, det är så sjukligt sorgligt att sitta ensam vid ett matbord och stirra ut i ingenting. speciellt om man är en gammal gubbe. bli inte det!

2008-10-16 @ 01:42:47
URL: http://dottspulver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback