tillbaka på jorden...

blev bortförd av utomjordlingar igår...

tillbringade dagen och natten på en annan planet ute i världsrymden där det var varmt klibbigt och ytterst obehagligt jäst och däsande.

usch, dit vill jag inte åka igen.

idag har jag sprungit som en galning för att hinna med alla anslutningar hem till min egen galax och såhär mot dagens skult känns det faktiskt som om jag lyckats landa på jorden igen.

skönt, men puh vilken resa...

första flygningen gjorde jag på yogamattan 10.15 - 11.30 sen var det mellanlandning på stan, en sväng på NK gallerian där det var andra nissar ute och flög ackompanjerade av en gigantus tomtfar med massa pepparkakor och barn i knät.

sen kastades jag brutalt av min intergalaktiska färdkost och gjorde en riktig djupdykning på eftermiddagen, men trots skräcken så var det bara en luftgrop  och jag tog mig upp igen och ut och gjorde nästa sträcka på Gröna Lunds julmarknad. Där var det annalkande storm och så kallt att hur mycket jag än försökte vrida hjärnan åt annat håll så kunde den bara tänka på varmt fotbad, eftersom jag var på väg att förfrysa från stilettklackarna och uppåt...

så jag gick till Balance, mötte en gammal fantastisk väninna och hoppade på flygande mattan på Core-passet istället. blev nästan varm och antog min egen utmaning att försöka stå lite upp och ner igen.

hejdå fläsklägg och välkommen tillbaka magstabilitet säger jag bara.

vilken känsla

det är inte tekniken jag tappat senaste året det är hållningen och nu är den tamigfan äntligen på väg tillbaka

hejja mig = egoboost kick kalla det vad ni vill.

nu har jag fått nog av snöstorm och kyla för idag. har laddat kylskåpet med sharonfrukt och plommon och blåbärssoppa som jag ska dricka till fördärvelse. inga bacilluskkrigare ska in i den här kroppen.

jag är min egen borg.

hej då nu ska jag göra nåt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback