tar små små steg...

jag kör den långa vägen nu. den enda rätta. långa svåra, tråkiga hårda, den där man måste ta många raster pauser och planera allt från topp till tå om man ska orka hela vägen fram.

jag tar små små steg, jag lämnar nöjesfältet, karusellerna kan få go hur mycket banans de vill, jag pallar inte åka med längre. jag gör på mitt sätt, mitt rejs.

see you on the other side.

Dagens schema:

09.45 sovmorgon
10.30 sen frukost på fruktbuffé och liten soyalatte
12.00 Pilates props på Balance
13.30 snabbdejt med mams
14.00 handla och fixa tråkiga saker
14.30 sen lunch
15.00 börja beta igenom högen av pappersarbete
17.30 kickboxing
20.00 lilla hotellbaren med Goa Gittan Blomkål

fick förresten med mig årgångsglöggen från bolaget som ett litet impulsköp. testade den på vin och matmässan och jävlaimig vad den smakade MUMS


Kommentarer
Postat av: Tifa

Bejb!

Jag tycker vi ska ha en till liten myskväll som förra året precis när jag flyttat hit!

Lite glögg och lite annat smått och gott!

Postat av: emma

nu blir jag nyfiken... är det den med blåbärssmak eller tar jag fel? hörde att den va megasötslibbig men det låter inte helt fel i mina öron :D

2008-11-12 @ 17:01:17
URL: http://dushi.blogg.se/
Postat av: ronnie

Tifa: Åh ja ja ja ja jättegärna! när var och hur? Lördag? =D



Emma: nu har jag bara testat den kall på vinmässan oh då var den mumms, inte alls lika sliskig som förra årets =D pröva den e grym!

2008-11-13 @ 00:21:06
URL: http://wasabilicious.blogg.se/
Postat av: emma

men åh yxskaft som jag e glömde jag ändå spana in den när jag var på systemet idag. Next time men ska definitivt provsmakas!

2008-11-13 @ 17:43:52
URL: http://dushi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback