Suck...

stackars alla anorektier...

ja visst är det synd om dem. skitsynd.

när ska folk fatta att det är personen bakom anorexin som det är jävligt synd om som tillåter sig själv att självdö till förmån för sitt sjuka beteende.

pucko världen!

pucko den!

blir så trött. för det första så stensågar jag mig själv före alla andra.

ja ja. det är upp till var och en att göra vad fan de vill med sina liv. jag bryr mig faktiskt inte ett smack.

men jag tycker det är skitsorgligt att folk är så korkade. det gör att jag får ännu mindre lust att beblanda mig med dem.

idag var katten ledsen...sen gick hon till gymmet...ett par tre gånger gick hon, sen köpte hon skor, sen köpte hon ett par till skor, sen gick hon på konsert och drack en skvätt vin.

nu är hon lite mer glad igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback