powermorgon...

hoppande skakande muskler som spelat spratt med mig hela natten...

jag finner ingen ro i allt kaos.

för mycket som snurrade i skallen.

hets hets hets...lägenhet, jobb, kropp, träning...halv sex gav jag upp och gick upp och gjorde morgonyoga i mörkret. svinmysigt. nu har jag hunnit bada, städa lite och ska alldeles superstrax galoppera iväg till jobbet med kaffet som hunnit bli ljummet som skain i micron och ner i en takeawaykopp NU!

jag skiter i ikväll. när jag tänker efter så behöver jag som sagt paus från karusellen och att hoppa på en utgång fördröjer bara skitprocessen...

nu ska jag packa ner ett granatäpple i träningsväskan sen sticker jag

tjupp!

Kommentarer
Postat av: WIZANNA HAX

Hej, en stjärna som du vill vi ha i Secondlife, hoppas du orkar registrera dig. puss o kram



PS: sök på sweden vi väntar på dig

Postat av: Elsie

Hej,

jar har precis bläddrat igenom dina inlägg. Du är stark. Jag känenr igen många tankar som du delar med dig av.

Det är så trippelt alltihop, kommer nog alltid vara minst dubbelt även om i mindre dimensioner.



Nämnde dig i min blogg. Hoppas det var ok.



Ta hand om dig

2008-11-15 @ 14:31:04
URL: http://nyponflickan.blogg.se/
Postat av: ronnie

nypontösen: du är med mig i mina takar. var stark för fan! kram

2008-11-15 @ 16:24:16
URL: http://wasabilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback