ont i bajjan och dricker kokoste....

jag har marginaler nu.

en dålig dag behöver inte sluta dåligt hur jävla skitdålig den än försöker vara. 

jag behöver bara trippa ner till Stureplan och langa fram mitt kort och tre timmar senare är jag människa igen. Det går mycket snabbare än att springa runt hela Årstaviken, promise.

somnade nästan i bastun idag efter världens tristaste cirkelträningspass och vaknade av att loungemusiken övergick i porrfilmssstönande mongobeats.

märkligt det där.

jobbigt om det rinner till i en publik bastu på stureplan. vad fan gör man då?

tog en kalldusch och åkte hem istället.

nu avnjuter jag kokoste istället för köttsliga lustar.

och har jävligt ont i min bakdel av alla utfall och kettlebellsträningen. jag ska ta ett kort på min microkettlebell nästa gång jag är på Balance. den väger typ tre hekto men jag kämpar som den lilla räka jag är med att få den dit jag vill. tänkte på det också idag. snubben jag cirkeltränade med skulle kunna ha haft mig på axlarna istället för den där monsturösa Karl-Alfred vikten han joxade runt med...fast då hade han inte blivit lika trött antar jag...

kul Balance, kul... jag går aldrig mer på cirkelträning det var det tråkigaste jag varit med om...eller jo det gör jag nog...nästa gång jag käkat en lussebulle går jag dit.

fan

det blir nog snart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback