mardröm?

seriöst jag försöker göra det här till något trevligt och mysigt men mitt uppvaknade i morse kan det bli knivigt.

jag drömde om en fet statsduva som var så fullkomligt sprickfärdig av infekterat var över hela kroppen att den sprängdes av sig själv där den gick på sitt ena stympade ben.

jag höll på att spy när jag vaknade och återfick bilden i huvudet. fattar ni. varfylld sprängd stadsduva. som en vandrande finne med cansersvulster över hela kroppen och krympling dessutom. herregud jag vill inte veta vilken del av mig eller mitt liv den där drömmen ville spegla eller göra sig av med.

produktiv morgon blev det iallafall. har flängt runt och tvättat och städat iklädd min gamla ryska balletdräkt och moonboots här nu på morgonkvisten. 

med levande ljus, kokat kaffe och  dagens första sharonfrukt försöker jag förtränga duvjävelen!.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha jag sitter och både garvar och kväljs samtidig. Fy satan vilken äcklig dröm!! Och Fy satan vilket sätt att börja dagen!

Postat av: ronnie

inser nu att jag skulle skuppat att skriva det här så hade jag glömt den vidriga drömmen. nu är den min för alltid



spyr



uäääk

2008-11-26 @ 15:42:25
URL: http://wasabilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback