dress for success and be your favourite cocktail tnight...


(bild http://www.quickdrinks.com/)

Träningsfri lördag.

jag är sjukt stressad och helt uppe i varv.

Men det är lungan. Jag har nya skor, nya TAMARIES, jag kan gå hur långt som helst i ett par tamaries...enkel matematik. Jag får spatt och gåträna idag istället. Imorgon är det poweryoga klockan 10.15...det får bli min fasta trygghetspunkt för att överleva det här dygnet.

Lägenhetsjakten går vidare, fan jag e sjukt stressad där med. Jobbjakten får ligga lite på hold, kan inte gör allt på en och samma gång. Det ska gå! DET SKA!

jag ser inte ut som en drink just nu, men man blir nog ganska sugen på att smaka ändå...jag får va fantabolicious tilltugg istället. För hur fan klär man ut sig till en frozen lemon bellinitini????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback