Champangeregn

igår kunde jag stått med armarna ut åt sidan i regn av chamapnge och drinkbiljetter, men jag var hög på något helt annat.

Endorfiner.

Bubblar bättre än all skumpa i världen.

Jag har varit livrädd för att ta ut mig riktigt länge nu. Livrädd för att jag under så lång tid fick höra att jag skull akta, vara försiktig inte ta i för då går du sönder. Tills jag fövandlades till en oformlig barbapappaklump utan puls. Fan era jävlar ni hade nästan ihjäl mig med allt ert "aktande".

Idioti.

Jag mår som bäst när jag får vara lite hög. Alltid hoppandes från ett ben till det andra. Jag mår som sämst när jag tappar hållningen, börjar gå långsammare och sjunker ihop.

Dubbelt det där . För enligt omgivning så är alternativ två mer hälsosamt.

Äckel.

Jag är livrädd för det där tvåaalternativet och det tog mig, det hade mig i sina klor och jag hade kunnat stanna där för alltid om jag inte slitit mig loss och gett mig fan på att komma ut ur spindelnätsklistret av depression och leda.

Nu e jag jag igen!

Hej då alla ångestdagar med karusellåkande och skit!

jag är jag och jag tänker inte rucka en millimeter på min mina principer.

Nu ska jag köpa en spikmatta till min mor! Sen ska jag äta lyxlunch med samma mamma och bara älska henne för att hon är bäst!

Kommentarer
Postat av: emma

säkert har du redan provat men om inte så kolla bostaddirekt.se, hittade min etta på gärdet på 28 kvadrat och 4 lax i månaden där.

Postat av: Anonym

första hand? =)

2008-11-27 @ 22:11:30
URL: http://wasabilicious.blogg.se/
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (eller följ/prenummerera på den) :)

2008-11-27 @ 22:11:32
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: emma

det är tyvärr exclusive andra hand bara :( var letar du?



Du är go som oroar dig men jag är oftast smartare än det låter. Jag har fortfarande vunnit en sisådär tusen battles börjar bara komma ifatt mig själv eller mig och mig hur man nu bäst uttrycket det. Det går oftast bra faktiskt, en del tack vare dig ska du veta. Hoppas bubblet e bra bubbel!

2008-11-28 @ 07:26:41
URL: http://dushi.blogg.se/
Postat av: ronnie

ja du vem vill inte bo på öfre östermalm =D



men jag e realist och letar runt Gullmarsplan typ...



fast vad som helst inom tullarna hade varit lycka!

2008-11-30 @ 21:40:08
URL: http://wasabilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback