smällar till höger och vänster...

...försöker tänka att det är okej. allt kommer lösa sg men just nu är det kärvt.

fick det jobbigaste samtalet  världen idag. ni vet ett sånt där som kan få jorden att gunga som att någon slitit undan marken man står på som en gammal matta under ens fötter. och plötsligt känns allt annat ganska likgiltigt.

orkar inte berätta om det. jag må vara öppen men vssa grejer ska man hålla för sg själv.

ingen bra dag idag alls. eller nja kanske lite...har laddat batterierna och hunnit vila så att jag är pigg fräsch och stark inför veckan nere i hultsfred.

helgen tillbrngades på Mosebacketerassens båda sidor om baren. jag har finfina arbetskollegor där. stora bumbibjörnsgrabbar och gamla rock-kidsklubbare och lite blattar med hjärtat på rätta stället. hejja dem!!!

men usch, inre oro som gnager och det känns inte alls okej. tur att jag har tre fyra jobb att begrava mig i och dyka ner i så att jag kan slå lock för öronen och koncentrera mig på att hålla andan och flyta vidare...

just nu copypastar jag allt bra jag har försöker se det bara det och allt annat försvnner med tre lika snabba klipp ---control alt delete...

vänner som käkar energi
gamla mönster som spelar spratt med hjärnan
allt det som var

jag har slutat dammsuga lägenheten jag dammsuger mig själv istället.

åter i sthlm på fredag och sticker morgon strax innan lunch och det som gör mest ont just nu är att jag inte kan vara där jag behövs som mest. hemma hos mamma i egenskap av friskaste bästaste starkaste dottern i världen.

men jag är inte övermännska, tyvärr har jag med betoning på första stavelsen sjukligt svårt att acceptera det.

tack alla batterier där ute iallfall för att ni finns. ni är motererna i min värld som får den att fortsätta snurra...lagom fort och åt rätt håll iallfal.

kram

Kommentarer
Postat av: anna

ronniebonnie..när jag som mest behöver värme kommer du in i min blogg och värld och får mig att känna mgi värd nåt..och det gör dig guld värd =)



hoppas också att vi ses snart.

kramar

Postat av: Tomasedel

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2008-09-29 @ 09:20:18
URL: http://tomasedel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback