på plats Hultan Hulingen nu kör vi Rockparty god damn it!

okej jag är här och helt överväldigat intrycksmejsad!

sov typ kanske en kvart på tåget på väg ner och har flängt som en dåre runt hela rockcity och träffat hela crewet inför sommarens festival som kommer bli super.

i ärlighetens namn är jag så överväldigad att jag i skrivandets stund har glömt hur man skriver. jag har sålt sålt sålt och sålt ännumer av mig själv hela dan. det här kommer bli bra. nu kör vi nu åker vi nu blir det åka av hejja hejja!

ska försöka få sömn inför morgondagens sponsorträff och middag med resten av ledningen.

bor i en skitstor villa mitt i stan med flamingos på balkongen och tackar min ljusa stjärna för att den kommer ihåg mig just nu.

ett glas rödvin och en margerita kanske lyckas vagga mig i sömn även om jag känner mig så speedad att jag helst av allt vill springa runt hulingen i mina tamaris och ta simborgarmärket i sjön.

som sagt nu åker vi, nu ska skrapar vi upp roadkill från vägkanten...

Kommentarer
Postat av: Elin

du är bäst på att skriva speedat på ett bäst sätt! lycka till i Småland!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback