Kvadruppeljobbar...

Intressant helg!

hann vara ledig under min resa hem från småländska skogarna till stockholm, tamig igenom bakfyllan och vända på dygnet...sen har jag väl lagom mycket spenderat tiden på Mosebacke troget knegande medans pöbeln avnjutit öl i solsken...vilken sorg. fast ganska skoj har det varit ändå...vet inte varför menjag gillar att marathonjobba ibland bara för att få känna den där känslan av extrem utmattning ett kontorsarbete aldrig kommer kunna ge på samma sätt...så varför bara jha ett jobb när man kan ha tre?

eller fyra eller är det fem nu???

jaja

det enda jag är ledsen för är att idag är det söndag, jag är så när som på halvledig (inte riktigt men nästan) och jag har inte hunnit planera in något skoj med någon...alla räknar väl kallt med att jag jobbar och ingen hör av sig...buhuuu...

pallar inte sätta mig som ett desperat fån och rota runt i telefonboken, vill mest att dagen ska lösa sig av sig själv för jag orkar inte ens tänka...vem är det egentligen jag vill umgås med idag?

ska marathonjobba lite nu och förhoppningsvis hinner jag till Mosebacketerassen en sväng där jag kan skratta lite åt Per som stängde utebaren med mig igår halv tre på natten och öppnar festen igen klockan elva...

sate.

okej jobba var det....!!!!!

Kommentarer
Postat av: anna

och jag smäller av för att du skriver en kommentarkomplimang som betyder så mycket för mig..särskilt just nu när jag ser att en del större bloggar snor mina bildidéer rakt av...bajs..



bitter..moi?

nää..



puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback