john blund

jag tror han har sitt högkvarter i Linnsans sovrum...förjag har sovit som en björunge säkert sju timmar i sträck (med undantag från den där obligatoriska klockan sex på morgonen wake uppen som bara infinner sig oavsett vilka medle man tar till. jag har vaknat på rohypnol klockan halv sex, inget slår kroppens inbyggda mat och sovklocksrutiner...inget...

men jag blundade om på två sekunder och nästa gån var klockan nio och jag blev så glad att jag bara har legat och dragit mig en extra timme i rent välbehag...

nu ska jag lägga mig och läsa en stund innan jag hugger in på nästa kaffe.

har skittråkig frukost hemma och pallar inte köpa overprised på Konsum och det var för ruggigt ute för att gå hela vägen upp till Ica utan kaffe i kroppen så nu är jag ambivalent...kanske drar ner på stan och käkar en macka ute istället för att gegga med linfrön och ingefära idag...

hej så länge...

Kommentarer
Postat av: emma

underbart att du fick sova!!!ja vet hur klockan sex känns...eller tre fyra fem för den delen...jag firar iaf med dig för jag har lyckats sova i min säng för första gången på 8 månader! skål för oss och John

Postat av: ronnie

Emma hur kunde jag glömma bort att utmana dig!



Du är också utmanad för bövelen jag vill bästa ex-kexnamnet nedan!



kram



och tack nu ska jg på galej!

2008-05-17 @ 17:44:08
URL: http://wasabilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback