gah

trevlig dag i solen igår

fantastisk faktiskt

sen 11 timmars marathon inte lika kul jobbpass med massa drygerier och bransch-skit. kände mig som en billig hora igår och det är inte okej. då vill man kasta in handduken och dra för gott no matter what. jag blir så trött på att behöva tala om för folk gång på  gång att det inte är okej att kasta skit i huvudet på mig bara för att jag inte har penis, är tjej, bär smink, ser söt och snäll ut samt inte vräker och skriker och brölar för att ta upp plats.

tyvärr så brukar många ta för givet att om man ser ut som stereotypmallen man lätt kan ta mig för så kan man benhandla mig hursomhelst...det kan man inte...så jag brukar hamna i trubbel rätt ofta för att folk blir förvånade över att den lilla tjejen inte sväljer satsen snällt och blinkar godtroget med ögonfransarna utan hugger tillbaka och skapar jobbiga oväntade problem.

fan horan protesterar vad ska vi göra med henne kan vi inte slänga henne i värtahamnen och hämta en ny från ryssen istället...

eller vad säger ni?

jo så gör vi...

effektivt.

jag brukar bli utbytt rätt snabbt då.

suck

ja men vad gör man

suger och sväljer....neh skulle inte tro det va...

Kommentarer
Postat av: emma

spotta tillbaks skiten!

Postat av: ronnie

emma:



behöövdes inte, världen visade sig från sin ljusa sida idag istället =)



KRA,M

2008-06-01 @ 03:19:11
URL: http://wasabilicious.blogg.se/
Postat av: Vincentmette

Great site keep up the good work

2009-01-12 @ 15:47:07
URL: http://vincentmette.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback