Weekend entertainment!!!

jag vill leka konst och kultur leken!

och när det vankas David Lynch och Ika Nord i samma föreställning blir jag snorunge tjurskallig och vrålar

"JAG VILL JAG VILL JAG VILL" rakt ut i tomma intet och hoppas att någon själ ska förbarma sig över mig som vanligt!

unga kvinnor ska egentligen inte dricka alkohol, och ska de göra det ska de göra det under kontrollerade former, helst borde någon hänga ett hänglås på mig så jag skötte mig lite bättre, eller ge mig en dumstrut och hota med skamvrån om jag misslyckas fler gånger nu.

så nu tänker jag satsa på fin och fulkultur, slänga plånkan åt helvete och slå ett slag för loka päron mellan varje enhet (bläh urk spott och tvi)

hursomhaver

imorgon är det fredag och jag vill bete mig sansat, kan någon stötta den här arma unga kvinnans försök att bete sig sansat och gå på teater med mig, annars går jag själv om alla bara ska supa imorgon för jag vägrar...gud vad trist att bara vara full för fyllandets skull...usch och tvi igen och ännu mer urk

Hit ska jag, ska ni med
>>>

eller så drar jag och jobbar lite extra, jag orkar inte mer simmande i det dekadenta träsket nu...

Kommentarer
Postat av: Mats

Jag har älskat Ika sen hon gjorde sitt första barnprogram, tror mina söner var unga då, men har inte förmånen att bo nära huvudstaden!

Postat av: Mad's

Jag suktar SÅ efter den föreställningen men min budget ligger på noll och ingenting den här månaden :´[

2008-03-06 @ 16:50:27
Postat av: ronnie

världens bästa mamma roadkill tar med mig på måndag yiiihaaa!

ika nord for president btw Mats!!!

mad´s stackars dig =/ du får komma på min inflyttningsfest nästa helg så bjuder jag på lite bubbel och nån räka =D

2008-03-06 @ 21:35:09
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Lina

Jag vill leka! =)

2008-03-06 @ 22:29:47
Postat av: Mad's

Nice!
Jag inflyttningsfestar gärna!
Och nej, det är inte så synd om mig ändå, inte alls faktiskt. Orsaken till tight budget är för att jag har sagt upp mig och bokat en månad i New York ^^

Förövrigt så blottar jag mig för storebror jag med numera...
http://spektakelochspekuleringar.blogspot.com/

Postat av: Lokemichelle

Hi, cool site. What CMS is it?

2009-07-08 @ 08:06:09
URL: http://lokemichelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback