recover och jobb

skön fas

jag orkar inte tänka så jag låter bli

är sjuk igen och har i princip legat och yrat hela dagen...jobbade häcken ur brallorna i går (iskallt) och ska skaka drinkar hela natten i afton...(klibbigt)

imorgon börjar min helg...imorgon ska jag va ledig och på måndag...eller semiledig åtminstone...måste jobba hemifrån på dan hursomhelst.

påskmiddag med mamma känns lite avlägset och inte sådär avslappnade trevligt som det var tänkt från början...men inget är kul när man e sjuk...då vill man bara ta sig igenom skiten, hosta upp alla bakterier spotta ut de på gatan och låta de ligga där och dö och låta andra trampa på dem.

tack alla goda demoners omen igår för "ticksterkillen" som räddade röven på mig och bakade in mig i sin bil med bastusätesvärmare klockan halv tre på natten och körde mig hem till dörren när jag på allvar trodde att jag skulle få komma tillbaka dan därpå och hämta mina förfrusna fötter.

varför lär jag mig aldrig...

ska tackochlov prostituera mig inomhus idag även om det drar lite kallt där jag står men va fan jag får väl stampa takten lite...

ja ja glad påsk på er alla som får va hemma och mysa ikväll...ni som ska ut på stan eller supa skallen i bitar har jag inget till övers för...ni kommer ångra er imorgon...men soffagänget alltså...i wish i was you!

uhhh måste gå snart...espresso kvadruppel here i come

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback