Nu ruttnar äggen i kylen...

Har ni fått nog?

Jag har fått nog!

Av ägg, godis till och med skumbananer...hur man nu kan få nog av något så gott som skumbananer...okej jag har fått nog av allt utom just skumbananer kanske...

Påsklunch hos moder igår. Trevligt. Vi åt upp laxen som vi köpte på Street och den var typ gudomlig...

Fick inget påskägg såklart (mor och traditioner är så ikkeexisterande det kan bli) försöker få henne att lära sig men det är som med gamla hundar...vissa grejer funkar helt enkelt inte...

Jag vill ha påsklov NU

Åka pulka, skidor, kasta snöbollar you name it! Funderar på att låna någon polares kids snart bara för att få en ursäkt att brotta ner nån i snön och göra snöänglar...jag är så sjukt avis på alla barnjävlar som leker snöbollskrig på fältet där jag går min morgonpromenad varje dag...tror jag tajmar de mitt i nån frukostrast för jag får vejja för kramsnöbakade vita bollar hela vägen. Skitungar fan va bra de har det!

Jag är inlåst men har fin utsikt...det kliar i benen och jag vill bara ut ut ut och gå till afrika som vanligt...

well well blir lång dag idag, inte så kul dag idag...jobba jobba jobba hela veckan som iofs inte är så läng, få till någon form av helg och sen sticker jag upp till Östersund...önskar jag bokat hemresan lite senare nu jag är i fett behov av semester iochmed att jag till skillnad från alla andra trippeljobbat hela påsken. Visseligen har jag sockerspeedat på skumbananer för att hålla mig igång men det där med relaxa i siffan har det blivit rätt dåligt med.

ja ja

hoppas ni får leka i snön iallfall

tjing tjong sålänge!

Kommentarer
Postat av: Sessan

Man kan ALDRIG få nog av ägg eller skumbananer!

Postat av: ronnie

yeay sessan du har fattat kceptet

2008-03-25 @ 18:50:47
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback