Min dag bara MIN!!!

Jag gör som jag vill, idag är min dag, jag kan göra allting och ingenting, inget kan bli fel inget kan bli dåligt för det är jag som bestämmer!

Jag saknar Ruby Redneck så jävla mycket just nu så jag vill ställa mig vid bofästet i Årstaviken och bara vråla rakt ut och hoppas att hon hör mig borta i fucking Texaslonghorn Arizona eller var tusan hon håller hus!

image591

RUBY RUBY RUBY jag tycker om dig så mycket att jag vill typ måla en tavla eller skriva en sång till din ära men jag vet inte hur! Jag kanske får skapa en drink och namge den efter dig...det kommer bli den godaste drinken i hela jävla världen!

Håll ut krama åsnan och glöm inte att vi tänker på dig!

Kommentarer
Postat av: Ruby

men älskade fining...
nu börjar jag böla!
igen!

snyft snyft snyft - tänk om du vore här just nu!

2008-03-10 @ 01:36:21
Postat av: ronnie

jag gråter också!

KOM HEM SNART GOD DAMNIT!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback