Lördagsambivalens IGEN!

kan inte någon bara bestämma åt mig istället...

trevlig dag iallfall...

morgonprommis och bra frulle, trevlig minishoppingrunda på Götgatan med HannaKorven (hon behöver ett nytt smeknamn det här håller inte...förslag?)

men nu då`...

Linnsan ska iväg på Biljard
Lina lockar med Jacuzzibadande och Sprit (typiskt norrlänningar)
Soffipropp blir hemma med sur pojkvän istället för att komma över som planerat (its okey vi lackade taket med klackspår i tisdags ändå)
Hanna och Klabbe har fixat barnvakt och ska testa den där jävla Sky-skrapa-baren

och jag står som lika paralyserad som vid youghurthyllan på ICA och bara kan inte bestämma mig för vilken smak jag ska ta...

antagligen för att ingenting känns självklart. Jag vill typ ha sommar eller vår klockan 3 och uteservering och iskall öl med lime och Nytorget, eller så vill jag ha söndag och avstressat och Gondolen och en frozen lemonbellinitini...

det fanns inte på menyn idag, lördagskocken har komponerat dåligt och serverar bara finlandsfärjabuffé till middag idag när jag vill ha just den där förrätten, men kanske ingen huvudrätt men dela en dessert... PRECIS DÄR ÄR JAG! mitt alternativ finns inte!

så jag funderar på att göra en frozen margeritha i Linnsans matberedare och titta på Melodifestivalen utan Björn Gustavsson (kolla inte ens det vill bli helt rätt) och kanske bara skita i att försöka styra kontrollera och planera varenda sekund och minut...

tror ni det funkar? vad ska ni göra? vad ska jag göra? Hjälp!?

image588

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hur gammal är du? 16?

2008-03-08 @ 18:00:23
Postat av: ronnie

nu gjorde du fel...

först frågar man "hur gammal är du", sen svarar jag "gissa" och då säger du "neeeeh jag veeet inte" och då säger jag "jooo kom igen" och sen svarar jag tillsist...

om du ska va tjurskallig och inte följa reglerna tänker jag inte svara fattar du väl...

fast 16 e fel iallafall, kanske inte helt fel men lite! puss på stjärten hanna, i mitten, på bajsskåran!

Postat av: anna

hey darling! hur mås det?

denna sthlmstripp tar jag md mig min bästaste vän, vi ska shoppa o bo på hotell o så så jag känner att jag redan lämnar henne för mycket när jag går på minglet..men jag tror jag kan komma upp i april igen..då kan vi ses.
pusspusspuss!

2008-03-08 @ 21:04:11
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Mad's

Men nä. Den här lördagen var ju till för att skråla "Ååååh tjejer" och vara allmänt stolt att vara en så tuff kvinna som man är!

Postat av: Erlandann

I really enjoyed it. You have done a great job.

2008-10-20 @ 11:00:53
URL: http://erlandann.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback