k k k k k k brrrrrrr frrrrr kk k k k k k....

skallrande knäskålar och borttappade fossingar...

nu vet jag varför dörrvakter är så sura....DE FÖRFRYSER JU PÅ SINA VAKTPOSTER GOD DAMNIT!!!!

jag var t revlig i typ två timmar igår sen ville jag slåss, mördas och strypas...alla som kom efter klockan elva var mitt livs största fiender och det var deras fel att jag var så kall. nu överlevde jag rätt ok ändå tack vare extre oversized dörrvaktsjacka ( folk kissade i byxorna och vek sig dubbla när de kom och såg mig i dörren i en jacka så stor att den gick 15 cm under knäskålarna typ. jag såg ut som en eskimå... Carroliciosu Carrovicious

image596

dök upp med ett par specialbeställda Salomon raggsockor straight from St Moritz... tack Carro utan dem hade jag dött...jag stod nämligen och jobbade i TOFFLOR....det är mars inte april som jag av någon anledning missat...men i ett par lågskor så hade jag inte nått upp till kassaapparaten så jag hade typ ehhh inget val....

pallade inte ens byta till stövlarna på väg hem för det hade inneburit att jag skulle behövt ta av mig salomonsockorna och då hade jag svimmat så jag åkte hem halv två en fredagkväll med stövlarna i en kasse och tofflor...

däckade i soffan under dubbla täcken med mössa halsduk och jacka på...

halv sju i morse vaknade jag av att jag kanske inte var så där extremt jättekall längre och kunde gå och ta av mig ytterkläderna och lägga mig i sängen

nu tittar jag på Bamse och dricker soyalatte för ela slanten...ikväll kommer det över en drös folk hit med partyandan på topp och jag känner mig seg seg seg...

måste ändra på det här men det kommer bli svårt efter gårdagens förgiftning kontra förfrysning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback