Halvdagen som blev en tredjedel för lång...

fuck satann, äntligen hemma!!!

spelar det någon roll om man har en kort vecka när man ända måsta hinna med allt fast på hälften så mycket tid???

nu har det iallfall koordinerats och fixats och skickats och lämnats så jälva mycket att jag tror att jag tappat halvat hjärnan i trekanten och skickat iväg den andra i ett kuvert till Östersund för jag är helt slut och kaputt färdig i huvudet!

imorgon ska jag gå på stan med Stella Superior och kanske käka en glass om vädret tillåter...fast det känn mer som en fråga om tajming än väder iochmed att det är vår varannan timme just nu.

Vad ska ni göra i påsk?

Jag har inte ett endaste måste, inga krav ingenting...förutom jobba då men det räknas inte för det gör jag ju ändå hela tiden...

kram och glad skärtorsdag knäppskallar!

Kommentarer
Postat av: Lou Cigaro

Helloj,

Dagens fråga: Vad händer ikväll? :D

Ha det bra (=


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback