Är det jag som står på huvudet eller är det världen som är upp och ner?

jag glor in i den förbannade dataskärmen och tycker ändå att jag med jämna mellanrum släpper koncentrationen från knapprandet på tangenterna och tillåter mig att titta ut på världen genom dess smutsskitiga jävla fönster.

passerar hela årets årstider i revy framför snoken på mig eller vad är det som händer?

sommar och sol, vinter och vår. snökaos. glassväder. promenad gå eller inte gå?

jag hade inte ens hunnit runt trekanten utan att färdas genom en hel tidsepok av klimatförändringar.

attans...för en kvart sen var jag seriöst på väg ut i solen för att köpa årets första dglasstrut...nu e jag inte så säker längre....

jag e sjukt trött på Färgfabrikens salta pinnar och jordnötter. om det inte blir sommar snart slåss jag!

År det jag som står på huvudet eller är det världen som fått tuppjuck och börjat snurra baklänges...

image598

Kommentarer
Postat av: anna

tack älskade gumman!!
massor av kramar!

Postat av: leopardia

shit, värsta akrobatinnan ju :)

2008-03-19 @ 23:40:45
URL: http://leopardia.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback