fläsk fläsk fläsk



fläsk överrallt.

på magen på låren på armarna på knäna på benen i ansiktet, på hakan, fingrarna, tårna, vristerna, huden, mjuk, degig, fläskig...äcklig.

jag har fan ont i fläsket för att jag känner hur det spänner värker växer ökar trycker vill massproducera sig och komma ut.

drömmer mardrömmar om att jag äter massa skit, orkar inte vara vaken, mår illa av att sova.

det enda som hjälper är att hålla sig på milsvitt avstånd från gränsen till vad som är okej. långt långt ifrån att trampa över gränsen till när för lite blir för mycket. då känner jag mig lugn. trots fläksmängden kan jag känna mig lugn, så länge jag vet tt jag inte förgrisar mig ännu mer just nu. kan jag bara få pausa här en stund och slippa allt vad leva heter så kanske jag blir okej igen och orkar ta nya tag. jag måste driva ut demonerna ur min kropp.

pronto

visar ingen nåder.

Kommentarer
Postat av: majs

Jag blir galen..

Postat av: ronnie

jag med

2008-06-19 @ 13:21:55
URL: http://wasabilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback