Wasabilicious Update!

tänkte bara göra er uppmärksamma på en sak som jag tänker på typ trehudra gånger om dagen!!!

TACK ALLA IDIOTÄLSKADE NÄRA OCH KÄRA ÄCKLIGT FINA VÄNNER FÖR ATT NI FINNS!



Ronnie Roadkill Loves ya All!!!!!


tack för att ni sliter upp mig ur mitt pissträsk varenda jävla dag! varenda fucking jävla dag är det nån liten envis ettrig polarjävel som är där och vill leka, hör av sig, sliter med mig, övertygar, lockar, kanske tillochmed tjatar tills demonjävlarna ännu en gång får inse sig besegrade mördade lemlästade och kapitulera...

det gör ont vill jag lova det är ju inne i mig de dör och går sönder...men tack ska ni ha iallfall!

jag fattar såklart att jag gör hela skitgörat själv men utan er skulle jag faktiskt inte pallat slåss i den grad jag gjort nu.

aj som fan men hejja hejja!

slut på meddelandet!

Kommentarer
Postat av: Anonym



Darling, vi vill ha NYA färska blder på fina Ronnie, inte gammal skåpmat !

2008-07-20 @ 18:33:12
Postat av: Lina

Vet du att med dina texter så rycker du upp mig ur pissträsktankar en hel del gånger med. Tack för det!

2008-07-20 @ 23:09:19
Postat av: ronnie

bilder kommer



snart



champinjonfulla bilder



puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback