piratakrobaten fick födelsedagstår i ögat...



näääääh törs nästan inte skriva mer bra grejer nu....

men etthundra kilo kärlek till mina Mosebackebejbs och darlingboys för eminent uppvaktande och fantastiskt mottagande av liten Roadkillkatta idag. Om jag kunde skulle jag bigamera och gifta mig med hela högen.

Usch jag blir kär i alla på en gång! Tio stycken springpojkar i lila pikéttröjor är nästan för bra för att vara sant.

Dag ett på redaktionen var fantastisk trots att den inbringade hysterisk spänningshuvudvärk av att vara på koncentrationsnivå hundrafemtiprocent i nio timmar efter noll sömn.

Imorgon blir säkert lika läskigt men jag tror jag mentorsdiggar min chef mer än jag fattar själv. Hon är hardcore with a twist.

Respect

Men nu tror jag bannemig att jag slitit ner ännu ett par klackar på marathonmarsch hem längs med Årstaviken...

det är fan dyrare att gå hem i höga skor än att åka sl-biljett så sluta anklaga mig för att pinna sthlm runt på roadkillbenen av snålhet...jag har ett sl-kort jag upprepar....jag går för att jag hatar kollektivtrafiken. Capische????

ja ja

hej då födelsedag det var trevligt att fylla 20 år igen och set ska bli lika trevligt om inte ännu trevligare nästa år och nästa år igen...

för än är det liv i den här gamla duracellkaninen.

dagens bästa var alla mitt i natten gratualtioner från alla möjliga galningar...ni är fantastiska men noll sömn fick jag =D
dagens gkädjetår var oväntat samtal från barndomsvän som inviterade till bröllopskalas i samband med grattis grattis...
dagens happysnap var körsång på knastrig telefonlinje från urbergen i Nordnorge
dagens migrän var helt enkelt bara dagens migrän
dagens drink var ganska äcklig men tillberedd med så mycket kärlek att jag petade i mig den som om den var gjord av flytande guld

nu måste jag sluta göra listor och försöka slå huvet i väggen med en bok och sova nån annanstans än på balkongen inatt

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

vlken fantastisk tårta!



massa kram!

Postat av: Tifa

Hörre du vad sägs om lite Tantohäng ikväll, Cloen och lite fler damer, yours truly och massa folk kommer ju va där!!!

2008-07-31 @ 13:43:58
URL: http://metrobloggen.se/pinupcouture
Postat av: Nikki

WOW!! Vilket sjukt cool tårta!!!

2008-08-02 @ 11:55:59
URL: http://bonies.blogg.se/
Postat av: Sofia

jävlar vilken cool tårta!! Passar fröken som hand i handsken :) GRATTIS i efterskott!

2008-08-03 @ 12:57:25
URL: http://vildvittra.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback