good dag...

lite snurrig kanske men den bjöd å fika hos finaste Anna Panna på Söder Glöder, lite hangout i en trappuppgång strandad på grund av ösregn igen, lite randome shopping och en skalle nerkletad med blekmedel och god middag i fagert sällskap och lagom mycket vitvin.

hoppas kunna sova ikväll

gårdagsnatten var inte okej

minns inte så mycket men jag var uppe och angstade rätt ordetnligt med pilatespass och städnojja och bytte säng fram och tillbaka ett pargånger och fattade ingenting.

tror jag somnade på riktigt kanske runt halv fem fem.

lunch med mamma imorgon...

skitskraj, apsskraj, dödsförskräckt.

stackars mamma som måste träffa dekadenta förstörda dottern och hennes gigantiska kroppshydda.

jag spyr på mig själv. äckel äckel äckel. för mycket kropp överallt, för mycket kvinna...ta bort!

längtan efter bubblan är större än någonsin och tack alla fantastiska vänner som ändå drar släpar och sliter ut mig dag efter dag så att demonerna får så svårt svårt att vinna.

jag har alternativ, det finns hopp, det finns liv, även om det kräver minitiös planering och massa snurrande...

Kommentarer
Postat av: emma

gigantisk kroppshydda...hm. Relativt till?

Postat av: ronnie

relativt till mig =(



usch ingen bra ronniedag

2008-07-02 @ 20:22:51
URL: http://wasabilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback