för hett...

jag kan inte röra mig jag hatar det här...

ni vet att alla kylar och frysar genererar värme som de sprutar utåt istället för innåt för att hålla sig så kalla som möjligt...det är därför det är så varmt och klibbigt i alla glasskiosker...

fattar ni hur kukigt varmt det är att stå i en bar med 17 ölkylar idag!

JUST DET JA!

(working 9-5 in the morning alltså)

buhuuuuuu kom förbi SNOTTYS på skånegatan ikväll och säg hej till mig!!!!!!!

alla barnen får leka i solen och rida på shetllandsponnie utom ronnie för hon ville vara ett barkolli!

shit pommes vad dålig den va den där!

ge mig din bästa alla barnen historia och jag bjuder på en öl på Snottys ikväll!

Kommentarer
Postat av: Saidadele

A very nice site keep it up. Regards


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback