Två skepp i hamn, middag och ny kryssning

Nu har jag rott mitt första agentjobb i hamn. HEJJA MIG JAG E BÄST!

Så nu ska jag ut och fira min gamla tonårskärleks 30 års dag: Gratts till Fefe som blir gubbe idag! funderar på att ge honom en tacky present men jag vet inte....känner mig som en prepubertal fjortis, tänk om han tror att jag e kääär i honom då liksom bah da öhhh gurgelburgel... så jag vet inte. Jag e 25, trot eller ej men på ICA i Bredäng tror de fortfarande att jag e under 18 och jag får inte köpa folköl utan leg så ibland vet jag inte....

Well update update på fredag tänkte jag bjuda alla jag känner på räkor ur mammas frys (jag har ju FF hemma ännu mer fjortisfaktor på mig) alla som känner sig manade att bli bjudna. fråga mig jag brukar va lättövertalad.

Sen har jag en ny hytt på en annan kryssning inte lika glamourous som silja serenad tyvärr men om någon vill åka båt med mig på lördag tillsammans med nåt techno elctro gäng som abonenrat båten så skrik till typ helst idag eller imorgon så kan vi leka sänka skepp. turen går med silja festival varar i 24 timmar med start lördag nu på lördag alltså. kom igen nu åker vi dumsnutar. tre personer plus mig får plats i hytten!

okej nu ska jag försöak sluta skaka av köld och koffeinkick och ta på mig mästerkattens stövlar och knata ner på stan och fylla min äckliga kropp med flytande bröd...

hejs svejs i lingonskogen!

Kommentarer
Postat av: hannah

jag känner mig jätte-manad att delta i räkorgien på fredag! sjukt manad :-)
Kram!

2008-01-09 @ 08:58:37
Postat av: ronnie

hannah! ta med en flaska bubbel och kom då!!!

Postat av: hannah

I'll be där - mina lackboots och jag!

2008-01-09 @ 10:04:59
Postat av: Sin

Vilken tid ska man dyka upp? :-)

2008-01-09 @ 13:47:26
Postat av: Ruby

flytande bröd? Fy fan vad äckligt!
Vad har jag missat?

2008-01-09 @ 17:11:19
Postat av: ronnie

kom när ni vill jag e nog hemma hela eftermiddagen om jag inte ränner en sväng till skärholmen ör inhandling av typ nåt viktigt.

ta med bubbel och nåt gott tilltugg!!

jag står för kräkor och lite basvaror att fixa typ en sallat!

2008-01-10 @ 08:29:50
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: ronnie

ruby: ööööööl vi pratar om ööööl här va!!!

2008-01-10 @ 08:31:16
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Sin

Strålande! Då dyker jag upp efter arbetet imorgon med bubbligt dricka och nåt att knapra på kanske. :-)

2008-01-10 @ 10:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback