Tack!

Till alla er som röstade...nu vet vi det är möjligt. Alla kan tjäna ihop de där åtta miljonerna om de verkligen vill!

För er som inte fattat det ännu så kom jag TVÅA i bästa bloggen alla kategorier tävlingen arrangerat av
Björn Wadström

hurra och grattis grattis till mig...synd att jag är rätt mätt på bubbel sen gårdagen ananrs hade jag väl korkat upp en flarra här i min söndags enamma hemma kväll...

och den där grejan som ligger i headern nu (ska be webmaster fixa till den så den ligger lite snyggt i kanten sen) det är en KNUFF, om ni länkar hit till min blogg och sen pingar nyligen så ses ni automatiskt här!

smart va! its a win win situation ;)

kram puss och hjärtligt tack sen igen då!

image552

Kommentarer
Postat av: Majs

Ser ut som urin
Men grattis :)

Postat av: Mad's

Grattulerar!

2008-01-06 @ 20:42:45
Postat av: Ruby

Grattis!
Jag ska skicka bild på Mackie (den otåliga åsnan)!

2008-01-07 @ 00:52:07
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

EZEMEZ ME AT 0738233352.

2008-01-07 @ 06:51:50
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: Sin

Söt tjej, fula skåpsluckor! Jag vill verkligen måla dom svarta!! :-)

2008-01-07 @ 13:20:54
Postat av: ronnie

sin: ronnie hjälpa till *hoppa studsa på stället*

2008-01-07 @ 23:33:20
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback