söder glöder...

jag dör, jag måste flytta in till stan. jag skulle bli en så mycket bättre människa då. jag kräks på tunnelbanan, jag kräks på att inte kunna var ajour hela tiden och jag kräks på att inte kunna spontanspringa ner på stan och ta en spontanfika en spontanlunch eller en spontanöl...

nu e jag jävligt spontan ändå och gör alla de där grejerna även om det kostar mig en kvart på tricken. men så har jag ju andy i väskan så just nu e det lungan. men seriöst. lägenhet i city nu tack!!!!

Hunden i mig iallfall rastad idag, jag fcik min runda i solen trots än att den inte värmde ett smack så värmde sällskapet desto bättre.

Aksel och jag på ett skitmysigt filmcafé på Folkkungagatan...go there it rocks och de har stoooora mysiga hangoutfönster att drälla i...jag skiter i fikat när jag fikar. jag vill kolla in folk och vräka mig i stora fönster!!!

image555

image557

image556

jag geggar med en vaniljyoughurt i PLASTKOPP...lite minus för något som ser ut som barnmat när man fikar på det...

neeehhh....nu e jag rastlös som en hynda igen och kan bara tänka på den där frozen bellinitinin på Il tempo!

jag skulle kunna döda för den faktiskt...NU!

Kommentarer
Postat av: kari

jeg bor 5 minutter til fots fra skolen, 10 minutter fra sentrum og fremdeles bor jeg nesten usentralt... gjett om jeg ikke savner alle de timene på t-bane, pendeltåg og nattbusser! men fika på söder i mange timer derimot..åååh! jeg tar neste fly, er du klar i morgen? skulle ønske jeg var rik og bare kunne dra!!!

Postat av: ronnie

kari you are welcome anytime!!!

2008-01-14 @ 12:21:08
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Ruby

Tanken slog mig att " fan du är så jävla snygg!"

Åsnan har fått hang upp på dig! Du får nog komma hit och observera valet så åsnan får träffa dig in person!

Joina mitt cause på fejjan så får du senaste updates!

2008-01-14 @ 16:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback