second best...

HAHA JAG ÄR EN DÅLIG FÖRLORARE!

det har jag lärt mig av pappa. om man är uppfostrad att tro på sig själv som främst störst bäst och vackrast blir man sur om man inte vinner.

det är väl inget att hyckla med?

skrap skrap i triss i teverutan..."åhhhh du har vunnit 100 000 istället för fem miljoner är du inte glad det var ju inte femtio iallfall, besvärat leende snabbt klipp och så över till vädret."

"och årets lucia i klass 3g blir långa vackra smaaaaalaaaa Ana Legazp,i med sitt fantastiska mörka hårsvall, ni vet väl barn allihopa att lucia hade svart hår och inte blont"
tjurhuvud annika vägrade acceptera att hon inte vann luciatävlingen i lågstadieklassen och stod som tredje man till vänster om lucia I EN EGEN LUCIAKRONA!!!! vad skulle lärarinnan göra, tvinga lilla tjurhuveannika att ta av den???  NÄH, det tordes hon inte så det fick va två lucior i vårt luciatåg den morgonen...

"attans, hade du inte rivit sista hindret i omhoppningen hade du vunnit, det va syyyynd, men du kom ju tvåa iallfall..."

"årets stipendium på 14 000 kronor för flitigaste elev går till Jenny Falström, övriga tre stipendiater erhåller 3000 kronor vardera bla bla bla...



Smartast, snyggast rikast?

vem vinner vem försvinner?

alla som hycklar är våldtäcktsmän!

jag hycklar inte, second bäst är aldrig gott nog åt den kräsne...eller?

tack alla som röstat, ni var asballa! nästa projekt är att samla in de där åtta miljonerna remeber...många bäckar små...och då nöjjer vi oss inte med fyra eller hur?

och så en helt ärlig fråga som jag ställer min mamma varje morgon någon vinner de där töntiga 100 000 i teve.

"ärligt mamam, skulle du bli glad, va va VAAA, SKULLE DU BLI GLAD OM DU VANN 100 000 I TEVE ISTÄLLET FÖR FEM MILJONER???"

jag tycker inte det är värt 50 000 eller 100 000 kronor att förnedra sig så där i teverutan haha...

vad säger ni...skulle ni bli glada? =D=D=D

kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Mad's

Jag hade en bitterkärring till mattelärare förut som alltid sa "Sickta mot stjärnorna så når du till trädtopparna" - det tyckte jag sög big time.
Jag vill inte bara ha stjärnonrna, jag vill ha hela freakin' Andromeda också!

Men när det gäller pengar så hrm...skulle jag nog inte säga nej till 50 lax ändå :P

2008-01-06 @ 11:37:37
Postat av: Lina

Jag skulle bli skitsur och visa det också. Efter några dagar skulle säkert de där crapiga 50000 kännas rätt bra det med, men fan inte där när man suttit och hoppats på millar!!

2008-01-06 @ 14:11:05
Postat av: johanna

gillar gubben som bara skrapade fram en liten (minns dock inte exakt HUR liten) summa pengar i tevetriss och utbrast (eh, ungefär något sånthär): nä fy fan vad dåligt. har jag åkt hela vägen hit för att vinna XX kr? ja jävlar jag hade lika väl kunnat stanna hemma!

Postat av: ronnie

mads: helt rätt. trädtopparna petar du bara tänderna med på vägen när du flyger förbi =D
lina: vi gillar ärlighet !
johanna: ha ha det såg jag också nu när du säger det. den enda som faktiskt inte tappat ansiktet och sagt som han kände på riktigt han borde få ett annat pris, ett bättre bara därför!

2008-01-06 @ 18:14:43
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback