Rebecca!!!!

hur kan jag inte minnas att du gillade halsbandet...sa du det till mig? du kan få det !!! vem fan lurade dig att dina grejor blivit stulna??? jag fattar ingentng! är du i Texas nu på Ranshen? Har de internet där?

by the way gissa vem som har på sig en jävligt snygg bling bling hoodie från MONKI!!!

nybadad och nylotionad och nydeodorantad är jag också i nån rosa serie från ldb eller hur var det nu?


åh Ruby du skulle va stolt över mig om du såg mig nu =D

by the way...kan jag få ditt rum när italienaren är färdig med det...typ i mars april när man kan röka på balkongen igen utan att frysa ihjäl...

TILL ER ALLA ANDRA

ÄR DET NÅGON SOM VILL HA MIN MONKI VINTERPARKAS I DUN (KITTYMODELLEN) STORLEK MEDIUM I GRÅTT???


Kommentarer
Postat av: Ruby

Baby! Fan vilken ära att få en egen rubrik på din blogg. Och så blir jag ännu gladare när jag får höra att du blingar i bling bling tröjan. Någon hade städat bort mina grejer och allt var på olika ställen, det saknas fortfarande en sko...så jag fick panik, längsta kalla kåren över ryggen någonsin. Allt ordnade sig, så som det oftast gör! Nu är jag i Texas och saknar dig och tänker på bling bling dödskallen...kanske kan du backa upp mig med en som jag kan hämta hos dig när jag kommer tillbaka till civilisationen....gnägg gnägg!

2008-01-04 @ 20:36:15
Postat av: ronnie

because youre worth it!

of course baby!

ska fixa ;)

shit du måste skriva egen blogg nu och berätta om galna ranshlivet!1! snäääälllllaaaaa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback