...och han gjorde en Askungen...

så går det när man vinner lappen på vegasmaskinen och inte har supit sen oktober.

...till fem över tolv höll han födelsedagsbarnet.

sen slängde han sin födelesedagspresent i backen, stormade ut genom dörren, välte entréskylten och piedestalaskkoppen, ramlade in på toaltten slog sönder spegeln och kräktes innan han somnade sött på en god väns arm.

det blev en långtaxi hem,

men han höll låda i en och en halv iallfall och vi älskar honom allihopa för det.

synd att småbarnsföräldrar är så orutinerade alkoholister bara ;) det blir så kort men intensivt!

Grattis Fefe 30 år still standing kvart i tolv e nog klockan här...

image558

Kommentarer
Postat av: Sin

Hur mår fröken fräken med den vackra hyn idag då?

2008-01-09 @ 10:31:58
Postat av: Sin

JAG VILL GÅ PÅ GRAMMISGALAN!!

2008-01-09 @ 11:50:18
Postat av: ronnie

haha jag hade biljetter dit men vägrade betala för dem vet du hur dyrt det är...

Postat av: Sin

Ja du nämnde det i nån blogg för ett tag sen. Men jag blir så jävla känsisspanarkåt så jag blir tokig när jag tänker på att man kunde suttit där!! *le*

2008-01-09 @ 13:42:53
Postat av: ronnie

två lax sin två laxar och du hade fått dreggla på hur många kändisar du ville!

2008-01-09 @ 16:20:23
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Sin

Ne, då köper jag fan hellre stövlar för nästan en loppa. Så slipper dom dessutom mitt dreggel. hehe

2008-01-10 @ 08:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback