nu börjar jag grina...

ni vet när man har tråkigt och googlar sig själv och när man e född och bla bla bla...

det här är bara för hemskt...

enligt dumma googel så föddes jag samma dag som Coca Cola Light...JAG HATAR COLA LIGHT! COLA LIGHT ÄR ROTEN TILL ALL ONDSKA I VÄRLDEN OCH COLA LIGHT ÄR MIN FÖRSTA BUKSYSTER...

jag måste verklgien skärpa mig nu och se till att förändra världen på riktigt...

alla som dricker lightcola är våldtäcktsmän...

"DONT DRINK DIETCOKE ITS FOR BLOODY FUCKING FAT PEOPLE"""

en vettig sak har paris hilton ialfall lyckats kläcka ur sig...

Kommentarer
Postat av: Majs

Instämmer, det där med light.

Postat av: Sami

Antar att jag är fat people då!

2008-01-16 @ 18:06:53
Postat av: ronnie

majs: light e gift och jag för aktiva hetskampanjer för att få mina vänner att sluta konsumera skiten
sami: lägg inte det påståendet på mig bara, det där är din egen tolkning och bloggen är inte på något sätt riktad mot någon personligen däremot så anser jag lightprodukter vara värre gift än allt knark i världen just för att det är billigt, lagligt och socialt accepterat att bruka och missbruka och som jag sa till majs jag för aktiva hetskampanjer mot alla för att få dem att sluta förgifta sig med skiten sån e jag...

2008-01-16 @ 19:09:47
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Majs

Bra, blir sur på en del som tar två suketter istället för en sockerbit, idioti.

2008-01-16 @ 19:15:40
URL: http://www.gaykvitter.blogg.se
Postat av: ronnie

nu flög fan i mig...så jag kräktes ut ett jävligt ikkelightigt blogginlägg...tack för motivationen =)

2008-01-16 @ 19:36:59
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Sami

Jag tolkade bara din blogg, och jag vill påstå att det var ditt påstående. Jag dricker light läsk (Coke Zero istället för Cola Light iofs nuförtiden).

2008-01-16 @ 23:51:23
Postat av: ronnie

zero verses light same shit differnet name...

2008-01-17 @ 09:50:30
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback