NOOOOSTALGIIII

jag läser bästa majsans GAYKVITTER och drabbas av en akut släng av nostalgi

så ha ha ni får en anekdoti istället för en nyårskrönika...

när jag va liten ville jag bli helena bergström.
när jag blev stor och vägrade acceptera att rikard wolf var bög på riktigt för att jag var så kär i honom och ville leva änglagårdsliv och komma till himlen...

tänk så fel det blev sen...jag blev ju inte helena och rikard var mer bög-hög än hela gayeliten i en sardinburk samlat.

nu är jag jag istället och det är helt okej men jag är fortfarande sjukt olyckligt förälskad i richard och varje år som jag springer i pridetåget och dansar galenpannadans så rinner det liksom till när jag får syn på min childhood old hero...

änglagård in my heart!

richard wolf! jag säljer min själ i himlen om jag får bita dig i rumpan....bara en endaste gång...snälla!!!!


Kommentarer
Postat av: majs

Jag ska se på Andra sommaren nu :)

Postat av: mono

jag vill att han ska sitta på min sängkant och berätta storys from his life för mig varje kväll. Jag har varit fascinerad av honom hela livet, men efter att ha hört hans sommar-program på radio (finns att ladda ner) så är jag helt såld på hans röst. Jag älskar den.

2008-01-03 @ 08:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback