nespresso is the new black

...hinkar... jag hinkar...säger inget annat...

efter en lng fantastisk morgon i carro och bettys Mio-soffa med vintermorgonljuset i ögonen och fyra nespresso-soyalatte (okey två) så var jag på språng in till staden för en snabbdejt med Sinnica...sen åkte jag hem och dog av sömnbrist efter den långa natten med Andy Warhol i min famn.

Åt kanske för mycket linfrön fick magkramp och låg och vred mig i magplågor ela eftermiddagen...sen snabbt som attan in till stan och mata den kulturella tanden med genrep på "övervintrare" på kulturhuset...Linnsan somnade nästan, jag fick ont i sittbenen men löste problemet i pausen genom att bygga stjärtkudde av min halsduk och sen masade vi oss igenom en andra akt som Linnsan bara nickade till en enda gång til...men den var bättre för den bjöd på en vacker gänglig brunett med uppnäsa och vassa kindben (min smak) och så massa yxor blod och ind bråd död(linnsans smak)

så vi var nöjda

tog den sedvanliga prommisen hem genom stan och skrattade åt våra vänners bravader...

idag är jag stressad.

MITT GMAILKONTO VÄGRAR FUNKA PÅ MIN DATOR! I NEED ACESS NOW! VILL NÅGON ASSISTERA MIG OCH LOGGA IN OCH KOLLA OM DET BARA ÄR HÄRIFRÅN DET KACKAR SIG ELLER VAD FAN ÄR GREJEN!


AHHH MITT LIV FINNS LIKSOM LIKA MYCKET I MIN INBOX SOM ERT FINNS PÅ FEJSBOOK!


Kommentarer
Postat av: hannah

mitt g-mailkonto låg nere hela eftermiddagen igår, idag är det dock på bana igen. Verkar som att de har strul, tyvärr.
Kram!

2008-01-11 @ 10:02:07
Postat av: Mats

GMail fanns inte på den tiden jag kunde lära mig något nytt. Behöver jag säga att jag inte finns på Fajsboken heller...

Fan va gammal man är. Snart är min adress antagligen mats@heavenorhell.??

Postat av: Sin

Inte stressa girlie! Du ska ju vara fantastilicious ikväll. :-) Jag har ju med mig Brut Cidern, och (hör och häpna) en hemmagjord skink & broccolipaj som jag slängde ihop igår.
Massa energikramar!
Jag kan inte kolla extern mail på jobbet, annars hade jag hjälpt dig!

2008-01-11 @ 10:16:38
Postat av: ronnie

hannah: nu känner jag mig iallfall lite lugnare
mats: haha jag tror du ööööverdriiiiiveeeeer ;D
sin: du e spritt språngande galen men fan vad du e söt! grymt dig kan man lita på alltså !

2008-01-11 @ 10:23:01
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback