Memories of Moscow!

Nu ligger det en film uppe på Youtube från Cirkusskolan i Moskva!

För er som inte hajjat det så var det ptjaaa därborta i den kalla östern i 36 minusvinterlandet som allt började en gång för länge sen...cirkusprinsessedrömmen som blev sann...fast kanske inte riktigt som man tänkt sig...

ni kanske ser slajmiga korvar, överfulla sopnedkast och skitiga gasspisar som direkt motbjudande...jab blir nostalgisk... jag saknar det förfallna studenthemmet Obshaga, den kalla cirkusmanegen på State school of Circus, de gråslaskiga gatorna i Moskva och marknaden där maninte riktigt kunde hitta någon mat.....ahhh take me there i wanna go back!!!!

här är länken iochmed attjag inte vet hur man gör ett youtubeklipp! kan någon förklara så ändrar jag gärna!

enjoy!

MEMORIES OF MOSCOW

Filmen är gjord av Henrik Agger och Louise Bjurholm von Euler som var mina älskade bästaste korridorsgrannar på studentkollegiet Obshaga i Moskva

Kommentarer
Postat av: emma

ser skitläckert ut i mina ögon iaf...
ja gymnasiet ack.. ingen rökruta nej, hela skolan är en stor rökruta i sig :P men nu e de så lite kvar så det är förhoppninsgvis mest fester som återstår :D

Postat av: Heléne

Hej. Du har fått en utmärkelse.

2008-01-19 @ 20:32:21
URL: http://www.helene.3w.se
Postat av: Heléne

Nice. Det skulle ha varit en länk till den utmärkelsen, men det sket sig. Vill du se får du klicka dig till min blogg.

2008-01-19 @ 22:00:55
URL: http://www.helene.3w.se
Postat av: Camilla

Riktigt nice!! :)

2008-01-20 @ 08:56:38
URL: http://camillini.blogg.se/
Postat av: Mad's

Tufft värre! Förfallets estetik är något jag är så galet svag för, och nog såg det ganska nedgånget ut alltid. :]

2008-01-20 @ 17:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback